info@onceuponabrand.be
22, avenue Marcel Thiry boîte 11
1200 Bruxelles
Marie-Anne De Temmerman
BE 0673.691.229
Tél. : 00 32 (0)477 48 48 10
Fax : 00 32 (0)2 772 50 33
info@onceuponabrand.be
22, avenue Marcel Thiry boîte 11
1200 Bruxelles
Tél. : 00 32 (0)477 48 48 10
Om deze transformatie waar te maken, heeft Moteo, in afwachting van de benoeming van de nieuwe Head of Marketing, de Ad Interim European Marketing Activation verantwoordelijkheden aan Marie-Anne van Once upon a brand toegewezen.
Gedurende deze zes maanden stonden we versteld van de bergen werk die Marie-Anne heeft verzet. Ze was onmiddellijk inzetbaar desondanks de complexiteit zo wel op vlak van organisatie, markten en merken en de brede waaier van strategische, tactische en operationele taken waarvan ze de verantwoordelijkheid kreeg. Marie-Anne is een zeer betrouwbare business partner. Ze leerde de taal van de onderneming en door haar analyses en intuïtieve aanpak, kende ze snel onze portfolio, klanten, concurrenten en schreef ze voor elk sleutel merk een marketingstrategie. Ze ontwikkelde ook een aantal efficiënte processen en bracht communicatie en marketingtools binnen die de professionalisering van de marketingafdeling verder vooruithielpen.
Haar zeer dynamische karakter en extreme gedrevenheid zorgden dat ze de steun kreeg van de meeste team leden en dat de initiële barrières naar verandering toe gradueel verdwenen. Het feit dat ze dit kon combineren met een zeer hoog werkritme waarin ze het team in het algemeen kon meeslepen, was voor ons verbazingwekkend.
Après la mise en place du plan stratégique d’Acerta pour le marché Bruxelles, nous étions à la recherche de professionnels en marketing qui connaissent bien les spécificités de la région pour une concrétisation optimale de notre vision. C’est sur recommandation que nous avons contacté Once upon a brand et très vite nous avons pu concrétiser des idées. Nous avons trouvé en Once upon a brand un partenaire très à l’écoute, qui a très bien capté les spécificités de notre activité et a très rapidement apporté des pistes de travail. Créativité, rapidité… voilà ce dont nous avions besoin. Quelques semaines après, nous étions prêts pour la mise en place des premières actions !